سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
روابط عمومی به زبان آدمیزاد
این تارنما میعادگاهی است برای تمامی علاقمندان به مباحث روابط عمومی، مدیریت، خلاقیت، راهکارهای کسب موفقیت، کارآفرینی و ...؛ اگر ارایه کننده کالا و خدمات هستید، اگر وبلاگ نویسید یا به هر روش دیگری به اشاعه افکار خود می پردازید سری به ما بزنید: کلیه افراد علاقمند می توانند در یک دوره یک ماهه آزمایشی با وبلاگ "روابط عمومی به زبان آدمیزاد" (مهر 84) همکاری نمایند در صورت احراز شرایط با ما خواهید ماند. افراد غیر فعال و یا فعال در زمینه غیر مرتبط حذف خواهند شد.
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 678
کل بازدید : 618198
کل یادداشتها ها : 350
خبر مایه

موسیقی


خانواده : (پدر و مادر ، همسر و فرزندان ، برادرو خواهر) می‌توانند بنوعی در بوجودآوردن امنیت دخیل باشند.عوامل چون بحران در اقتصاد و معیشت خانواده ، طلاق و بیکاری ، درگیری‌های خانوادگی می‌توانند مخاطره ساز باشند.

جامعه : در موارد دیگری از جمله احترام به آزادی بیان ، آزادی‌های فردی ، اجتماعی و سیاسی به عنوان امنیت اجتماعی در جامعه به حساب می‌آید.

دولت : با سیاستگزاری‌های خاصی می‌توانند در ازدیاد و یا کاهش امنیت سهم نسبتاً بزرگی را ایفاء نماید.

جوامع دیگر و جهان : روابط و مناسبات بین‌المللی ، موضعگیریها ، موافقت‌ها و مخالفتها و بسیاری از جنگها و صلح‌ها ، جهت بدست آوردن و حفظ امنیت رخ‌داده‌است.

باید توجه داشت ، امنیت و عوامل تامین کننده آن با توجه به زمان و فرهنگ جوامع مختلف متفاوت می‌باشد، ممکن است در برخی از جوامع آنچه که امنیت محسوب می‌شود در جامعه دیگر امنیت به حساب نیاید. به فرض در جامعه‌ای اقتصاد و معیشت نقشی اساسی در امنیت روانی و اجتماعی افراد داشتهو بیکاری ، فقر و گرسنگی تهدید اصلی برای امنیت افراد آن جامعه تلقی گردد، در عین حال در دیگر جوامع مشکلات اقتصادی ممکن است کاهش پیدا کرده و مردم از نظر اقتصادی مرفه باشندو لیکن مواردی همچون آزادی‌های فردی ، اجتماعی و سیاسی به عنوان امنیت اجتماعی در به آید.

در جامعه امروز ایران ، با توجه به نوع نگاه ملت ایران ، مقوله امنیت روانی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و باید توجه داشت بسیاری از مشکلات و مفاسدی که جامعه امروز ما را تهدید می‌کند ریشه در موارد دیگری دارد که حل آن به جز ریشه‌یابی مسائلی که مستقیماً امنیت روانی و اجتماعی افراد را تهدید می‌کند، مقدور نمی‌باشد.

امنیت اجتماعی یک تولید اجتماعی است که در نتیجه تعامل روابط بین افراد در درون یک جامعه از یکطرف و رابطه افراد یک جامعه با دولت از سویی دیگر بوجود می‌آید.

در بین انسانها امنیت اجتماعی در اولویت اول قرار دارد و با افزایش آن ، آسیبهای اجتماعی کاهش و بالعکس با کاهش آن آسیبهای اجتماعی افزایش می‌یابد.بی‌ثباتی سیاسی و نظام حاکم بر جامعه انواع سرقت ، کلاهبرداری ، تجاوز ، باندهای سرقت و قتل مسلحانه ، کودکان و زنان خیابانی ، اعتیاد ، فحشا و مهاجرت از مهمترین مصادیق کاهش امنیت اجتماعی است.

 قوانینی که در جهت حفظ منافع مردم در مجلس و دولت به تصویب می‌رسد میبایست توسط نهادها و ارگانهایی مانند نیروی انتظامی به اجراء درآید و لیکن بطور قطعی نمی‌شود گفت که فرامین اجراء شده مطابق با قوانین بوده یا نه ؟ چرا که افرادی به عناوین مختلف سعی در ایجاد اخلال و ناامنی در میان مردم می‌نمایند. با یک مثال عینی و یقینی به این موضوع می‌پردازم:

از یکسو در سطح شهر می‌بینیم که افراط بیش از حد مسائلی همچون بدحجابی و بی حجابی و پوشش نامناسب که به دلایل زیادی مانند : ماهواره ، تولید پوشاک مبتذل و نامناسب خارجی و واردات آن به کشور ، کمبودهای دوران نوجوانی و جوانی ، تلوزیون و در کل وسایل ارتباط جمعی باعث گشته تا نسل جوان یا همان نسل سوخته دچار لغزشهایی در پوشش و آرایش خود شوند؛ میتوان گفت این نوعی حربه از سوی استعمارگران  یا همان نفوذ فرهنگی است تا فکر جوانان این مملکت از مسائل مهم و به روز و به غایت تاثیرگذار در جامعه دور گشته و فکرشان بسوی مسائل منحطی چون نحوه پوشش و ... جذب شوند و این جامعه برای جامعه ایرانی بسیار غامض و دردناک جلوه می‌نماید.

این معضل را می‌توان از طریق نهادهای نظارتی ، آموزش و پرورش و ... تا اندازه‌ای برطرف نمود ، با طرح و اجرای اصول و روشهای دقیق بطور یقین میتوان جامعه را به تعالی رساند و هرچه جامعه‌ای رو به تعالی رود اینگونه مسائل پیش و پا افتاده خواهد بود.

هرچه بر میزان سواد و تحصیلات افراد یک جامعه افزوده شود ، هرچه اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی اقشار مختلف بالا رود ، هرچه قدر مردم در رفاه نسبی باشند ، هرچه معضلاتی همچون بیکاری و فقر و مهاجرتهای داخلی و خارجی کاهش یابد و هرچقدر از طریق رسانه‌‌ها آگاهی مردم افزایش یابد به همان اندازه و شاید هم بیشتر افراد در امنیت خواهند بود.بسیار موارد و علل میتواند تضمین کننده و یا تخریب کننده امنیت اجتماعی افراد باشند. که در اینجا به اختصار ذکر شد.      

باشد که با یاری خدا و چشم امید از سوی مردمان ، دولت ، اقشار ، گروهها و نهادها و .... این مرز و بوم همگان در امنیت و آسایش باشند.

 سخن کز سوز دل تابی ندارد

چکد گر آب از آن آبی ندارد


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروزه!


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ برای آشنایی با نرم افزار جامع روابط عمومی سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ درود بر شما. اگر مایلید بدانید چقدر در روابط عمومی قوی هستید سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ به سهامداران خود احترام بگذارید. به آنان نشان دهید که متشخص و امین هستید!


+ تا کنون همه از مشتری مدار گفته اند. سری به روابط عموی به زبان آدمیزاد بزنید و این بار از سهام دار مداری بشنوید.


+ صاحب سهم را مشتری و هواخواه موسسه سازید (1) با افزایش تعدا صاحبان سهام است که می توان دموکراسی اقتصادی را بر پایه های محکم استوار نمود.ادامه...


+ در دنیای تبلیغات خودخواه نباشید. تنها تبلیغات سازمان خود را پیش نبرید گاهی حمایت تبلیغات سازمان های غیرانتفاعی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.(اصلاعات بیشتر در روابط عمومی به زبان آدمیزاد)


+ گاهی ممکن است برنامه ای را با زحمات و هزینه زیاد دنبال کنید بدون به دست آوردن کوچکترین نتیجه.پس همیشه برنامه های خود را ارزیابی کنید. سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید تا با نمونه ای از این مشکل آشنا شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ