سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
روابط عمومی به زبان آدمیزاد
این تارنما میعادگاهی است برای تمامی علاقمندان به مباحث روابط عمومی، مدیریت، خلاقیت، راهکارهای کسب موفقیت، کارآفرینی و ...؛ اگر ارایه کننده کالا و خدمات هستید، اگر وبلاگ نویسید یا به هر روش دیگری به اشاعه افکار خود می پردازید سری به ما بزنید: کلیه افراد علاقمند می توانند در یک دوره یک ماهه آزمایشی با وبلاگ "روابط عمومی به زبان آدمیزاد" (مهر 84) همکاری نمایند در صورت احراز شرایط با ما خواهید ماند. افراد غیر فعال و یا فعال در زمینه غیر مرتبط حذف خواهند شد.
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 104
کل بازدید : 614783
کل یادداشتها ها : 350
خبر مایه

موسیقی


   22 اردیبهشت 83 روزنامه جوان - اینترنت به عنوان یک وسیله آموزشی، زمانی وارد دانشگاه ها و مدارس شد که اغلب مردم تصوری سرگرمی مدار از این رسانه نوظهور داشتند. البته ورود کامپیوتر به عنوان وسیله ای برای پردازش اطلاعات به عرصه حیات انسانی به دهه 1930 برمی گردد که بیشتر برای محاسبات ریاضی به عنوان یک ماشین حساب پیشرفته مورد استفاده قرار می گرفت، از ورود فراگیر اینترنت به زندگی مردم، زمان زیادی نمی گذرد.

   اینترنت بدون شک ذکرش، انسان را به یاد کامپیوتر می اندازد، به زودی توانست در عرصه آموزش جایگاه ویژه ای به دست آورد و به عنوان منبعی برای یافتن اطلاعات مختلف مورد استفاده قرار گرفت. این نوشتار به نقش اینترنت در پژوهش های دانشجویی می پردازد.

   در دنیایی که بحث های یک سویه و دو سویه در باره همه پرسش های اجتماعی به اوج خود رسیده است، دانشجویان یک نیاز اساسی به پیشبرد دیدگاه ها و مهارت هایی دارند که به آن ها اجازه می دهد اختلاف های گریزناپذیری که آن ها را احاطه کرده است، به بحث بگذارند. اما چرا تمرکز روی بحث‌هایی که از طریق اینترنت پیش می آید؟ پاسخ، مستقیم و جالب توجه است. دانشجویان برای کسب اطلاعات چنان به اینترنت وابسته شده اند که باید آن را جزیی از برنامه های آموزشی تلقی کرد .

   وسعت و گستردگی اینترنت به گونه ای است که برای هر کسی اطلاعات لازم را می تواند فراهم سازد. این رسانه چنان جایی در میان دانشجویان باز کرده است که بدون آن ادامه تحصیل با مشکل مواجه می‌شود. از آن جا که اینترنت در همه ابعاد زندگی مردم ریشه دوانده است، جای تعجب نیست که دانشجویان بیش از پیش برای انجام تحقیقات خود به آن روی می آورند و به نوعی پژوهش آنلاین وابسته می شوند.

   حال این پرسش ها پیش می آید که آیا دانشجویان می توانند برای انجام تحقیقات خود از اینترنت استفاده کنند؟ آیا اینترنت پاسخ کنجکاوی آنان را خواهد داد؟ آیا اینترنت آخرین گزینه برای کسب اطلاعات است؟ طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده پاسخ برخی از این پرسش ها منفی است.

   نتیجه پژوهش ها حاکی از آن است که دانشجویان نسبت به سایر افراد جامعه استفاده کمتری از اینترنت برای سرگرم شدن دارند و بیشترین حجم کار با اینترنت آن ها به جست وجو برای یافتن اطلاعات آکادمیک اختصاص دارد.

   استفاده گسترده تر از اینترنت وجوه متفاوت و متضادی ممکن است داشته باشد. اکثر استادان بر این عقیده اند که اگر اینترنت درست مورد استفاده قرار گیرد، منبع بسیار ارزشمندی برای کسب اطلاعات است . اما برخی از استادان به این نتیجه رسیده اند که دانشجویان با دقت لازم از اینترنت استفاده نمی‌کنند. اما به نظر می رسد که حداقل برخی از دانشجویان برای فراهم کردن مطلب، ایده های جدید و نتایج معقول به اینترنت روی می آورند و مطالب را مستقیما از اینترنت به مقالات خود وارد می کنند.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروزه!


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ برای آشنایی با نرم افزار جامع روابط عمومی سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ درود بر شما. اگر مایلید بدانید چقدر در روابط عمومی قوی هستید سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ به سهامداران خود احترام بگذارید. به آنان نشان دهید که متشخص و امین هستید!


+ تا کنون همه از مشتری مدار گفته اند. سری به روابط عموی به زبان آدمیزاد بزنید و این بار از سهام دار مداری بشنوید.


+ صاحب سهم را مشتری و هواخواه موسسه سازید (1) با افزایش تعدا صاحبان سهام است که می توان دموکراسی اقتصادی را بر پایه های محکم استوار نمود.ادامه...


+ در دنیای تبلیغات خودخواه نباشید. تنها تبلیغات سازمان خود را پیش نبرید گاهی حمایت تبلیغات سازمان های غیرانتفاعی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.(اصلاعات بیشتر در روابط عمومی به زبان آدمیزاد)


+ گاهی ممکن است برنامه ای را با زحمات و هزینه زیاد دنبال کنید بدون به دست آوردن کوچکترین نتیجه.پس همیشه برنامه های خود را ارزیابی کنید. سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید تا با نمونه ای از این مشکل آشنا شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ