سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
روابط عمومی به زبان آدمیزاد
این تارنما میعادگاهی است برای تمامی علاقمندان به مباحث روابط عمومی، مدیریت، خلاقیت، راهکارهای کسب موفقیت، کارآفرینی و ...؛ اگر ارایه کننده کالا و خدمات هستید، اگر وبلاگ نویسید یا به هر روش دیگری به اشاعه افکار خود می پردازید سری به ما بزنید: کلیه افراد علاقمند می توانند در یک دوره یک ماهه آزمایشی با وبلاگ "روابط عمومی به زبان آدمیزاد" (مهر 84) همکاری نمایند در صورت احراز شرایط با ما خواهید ماند. افراد غیر فعال و یا فعال در زمینه غیر مرتبط حذف خواهند شد.
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 244
کل بازدید : 622920
کل یادداشتها ها : 350
خبر مایه

موسیقی


پنجمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به کار خود پایان داد

پنجمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که طی دو روز با حضور مسئولان و همچنین کارشناسان و مدیران روابط عمومی کشور برگزار شده بود، به کار خود پایان داد.

در مراسم اختتامیه این کنفرانس علیرضا شیری، یک محقق با محور مهارت‌های مدیریت روانی در روابط عمومی برای تیم‌های روابط عمومی و بررسی انقلاب روابط عمومی در المپیک چین و لندن 2012 به ارائه سخنرانی پرداخت.
وی اظهار داشت: چینی‌ها با تبلیغاتی که در المپیک انجام داده بودند و امکانات ارتباطی و صنایع دیجیتال توانستند افکار عمومی را کنترل کنند و در اذهان عمومی امنیت را ایجاد کنند و از این طریق توانستند تکنولوژی، رشد اقتصادی و اجتماعی خود را به دنیا نشان دهند.
شیری اضافه کرد:‌مدیریت بحران چینی‌ها بسیار جالب بود و توانستند اوضاع سیاسی را در دست بگیرند و به نوعی با این مدیریت مخالفان را سرکوب کردند. امروزه نگاه مردم جهان به چین به عنوان یک کشور دموکرات است.
وی افزود: چینی‌ها این مدیریت بحران را از دو تا سه سال پیش آماده کرده بودند. چه بسا بسیاری از این کارها نقابی بیش نبود و در اصل روانشناسی عمیقی بوده که در مدیریت و روابط عمومی آنها وجود داشته که بسیار مؤثر بوده است.
براساس این گزارش، در ادامه این مراسم قطعنامه پایانی کنفرانس توسط ابراهیم دربانیان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان تأمین اجتماعی قرائت شد.
در پایان این مراسم در بخش رسانه‌ها از مجید محمدپور معاون خبر و سردبیر خبرگزای ایسکانیوز و توحید علیخانلو مدیرعامل سازمان خبرگزاری اقتصادی و در بخش روزنامه‌ها از عبدالله میرحسینی مدیر روابط عمومی روزنامه تفاهم و اسماعیل کریمیان مدیر مسئول هفته‌نامه کیمیایی ایران تقدیر شد.
همچنین در بخش روابط عمومی‌ها از مجید رسولی مدیر روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی، تورج پایمرد عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی، امیررضا حسین‌نژاد مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود، سعید ربیعی از استان آذربایجان شرقی، محمد قربانی مدیر روابط عمومی شرکت کویر تایر خراسان جنوبی، شبیر دایمی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، احمد مظفری مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری و مهدی عباسی کارشناس روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد ارس تقدیر شدند و لوح سپاس کنفرانس را دریافت کردند.
بر اساس این گزارش، در بخش تعالی‌‌گران این کنفرانس از عرب‌زاده مقدم مدیرکل روابط عمومی بانک کشاورزی، محمد عباس‌پور مدیرکل روابط عمومی بانک صنعت و معدن، شهاب اکبریان گروه صنعتی انتخاب (حایر - اسنوا)، مجتبی عبدالحسینی‌راد مدیریت ارتباطات و بین‌المللی شرکت ایران‌خودرو، فرشته ضرابیه مدیر روابط عمومی و بازاریابی بانک سامان و مهرداد امین خویی مدیر حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی گروه بهمن تقدیر به عمل آمد.
همچنین در پایان گواهینامه همچنین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به شرکت‌کنندگان در کنفرانس داده شد.

 


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروزه!


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ برای آشنایی با نرم افزار جامع روابط عمومی سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ درود بر شما. اگر مایلید بدانید چقدر در روابط عمومی قوی هستید سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ به سهامداران خود احترام بگذارید. به آنان نشان دهید که متشخص و امین هستید!


+ تا کنون همه از مشتری مدار گفته اند. سری به روابط عموی به زبان آدمیزاد بزنید و این بار از سهام دار مداری بشنوید.


+ صاحب سهم را مشتری و هواخواه موسسه سازید (1) با افزایش تعدا صاحبان سهام است که می توان دموکراسی اقتصادی را بر پایه های محکم استوار نمود.ادامه...


+ در دنیای تبلیغات خودخواه نباشید. تنها تبلیغات سازمان خود را پیش نبرید گاهی حمایت تبلیغات سازمان های غیرانتفاعی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.(اصلاعات بیشتر در روابط عمومی به زبان آدمیزاد)


+ گاهی ممکن است برنامه ای را با زحمات و هزینه زیاد دنبال کنید بدون به دست آوردن کوچکترین نتیجه.پس همیشه برنامه های خود را ارزیابی کنید. سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید تا با نمونه ای از این مشکل آشنا شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ