سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
روابط عمومی به زبان آدمیزاد
این تارنما میعادگاهی است برای تمامی علاقمندان به مباحث روابط عمومی، مدیریت، خلاقیت، راهکارهای کسب موفقیت، کارآفرینی و ...؛ اگر ارایه کننده کالا و خدمات هستید، اگر وبلاگ نویسید یا به هر روش دیگری به اشاعه افکار خود می پردازید سری به ما بزنید: کلیه افراد علاقمند می توانند در یک دوره یک ماهه آزمایشی با وبلاگ "روابط عمومی به زبان آدمیزاد" (مهر 84) همکاری نمایند در صورت احراز شرایط با ما خواهید ماند. افراد غیر فعال و یا فعال در زمینه غیر مرتبط حذف خواهند شد.
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 244
کل بازدید : 622922
کل یادداشتها ها : 350
خبر مایه

موسیقی


معایب پیامک :

1-     متنی بودن، تک رنگ بودن، نداشتن امکانات تصویری و صوتی در آن.

2-     نخواندن SMS ها توسط مردم بواسطه تبلیغاتی بودن آنها.

3-     در لحظه از بین رفتن و عدم ماندگاری آن نظیر آگهی های کتاب ها و بیل بوردها.

اما می توان گفت که محاسن این رسانه چند عیب کوچک آن را نیز قابل اغماض نموده و به نوعی با کاربردهای جدید تبلیغاتی این عرصه حتی دیگر این معایب نیز برطرف شده بطور مثال نخواندن پیامک توسط مردم به علت تبلیغاتی بودن آن در شیوه های جدید نظیر برنامه 90 صدا و سیما برطرف شده به گونه ایی که مردم حتما تبلیغات تبلیغات ذیل متن اصلی را می خوانند.

و اما مهمترین مزیت این رسانه مانا قابلیت ارزیابی دقیق آن با دقت بالا می باشد. شما می توانید با امکانات جدید این رسانه، دقیقا مطمئن که چند نفر متن تبلیغاتی شما را دیده اند.

قابلیت خوب دیگر این رسانه تعاملی بودن آن است. شما می توانید نظر مخاطبان خود را پرسیده و ظرف چند ساعت از صدها هزار نفر نظر سنجی دقیق بعمل آورید که بطور نمونه می توان به نظرسنجی های صدا و سیما و یا (نظر سنجی بیمه تامین اجتماعی در چند مورد اشاره کرد. شرکت چهار نسل امواج به عنوان محور ترین عرضه کننده خدمات SMS و به عنوان یک هلدینگ یا داشتن چندین شرکت زیر مجموعه خود نظیر رهیاب پیام رسان، سروش پیام و شرکت همراهان همراه، سکان دار این کشتی می باشد.

منبع: کتابچه چهارمین جشنواره انتشارات روابط عمومی های کشور. تهران. تیر ماه 1387


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروزه!


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ برای آشنایی با نرم افزار جامع روابط عمومی سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ درود بر شما. اگر مایلید بدانید چقدر در روابط عمومی قوی هستید سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ به سهامداران خود احترام بگذارید. به آنان نشان دهید که متشخص و امین هستید!


+ تا کنون همه از مشتری مدار گفته اند. سری به روابط عموی به زبان آدمیزاد بزنید و این بار از سهام دار مداری بشنوید.


+ صاحب سهم را مشتری و هواخواه موسسه سازید (1) با افزایش تعدا صاحبان سهام است که می توان دموکراسی اقتصادی را بر پایه های محکم استوار نمود.ادامه...


+ در دنیای تبلیغات خودخواه نباشید. تنها تبلیغات سازمان خود را پیش نبرید گاهی حمایت تبلیغات سازمان های غیرانتفاعی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.(اصلاعات بیشتر در روابط عمومی به زبان آدمیزاد)


+ گاهی ممکن است برنامه ای را با زحمات و هزینه زیاد دنبال کنید بدون به دست آوردن کوچکترین نتیجه.پس همیشه برنامه های خود را ارزیابی کنید. سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید تا با نمونه ای از این مشکل آشنا شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ