سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
روابط عمومی به زبان آدمیزاد
این تارنما میعادگاهی است برای تمامی علاقمندان به مباحث روابط عمومی، مدیریت، خلاقیت، راهکارهای کسب موفقیت، کارآفرینی و ...؛ اگر ارایه کننده کالا و خدمات هستید، اگر وبلاگ نویسید یا به هر روش دیگری به اشاعه افکار خود می پردازید سری به ما بزنید: کلیه افراد علاقمند می توانند در یک دوره یک ماهه آزمایشی با وبلاگ "روابط عمومی به زبان آدمیزاد" (مهر 84) همکاری نمایند در صورت احراز شرایط با ما خواهید ماند. افراد غیر فعال و یا فعال در زمینه غیر مرتبط حذف خواهند شد.
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 244
کل بازدید : 622931
کل یادداشتها ها : 350
خبر مایه

موسیقی


جلسه با سی دقیقه تاخیر با حضور کاظمی دینان، خسروی، رفیعی، حکیمیان و قاسمی و جمعی از اعضای انجمن روابط عمومی ایران آغاز شد.

به روال معهود ابتدا کاظمی دینان به ارایه گزارش عملکرد دوماه اخیر انجمن روابط عمومی پرداخت. سخنان خود را با ذکر دلیل عدم برگزاری جلسه انجمن در ماه گذشته آغاز کرد و افزود: به دلیل تغییر مدیریت تالار حرکت از معاونت حمل و نقل به معاونت امور اجتماعی شهرداری تهران و نیاز به مذاکرات جدید یک وقفه یک ماه ایجاد شد.

وی وعده داد به زودی دوره های کوتاه مدت روابط عمومی توسط انجمن روابط عمومی یرگزار خواهد شد. همچنین از راه اندازی فوق لیسانس روابط عمومی تا پایان امسال و دکترای این رشته تا یک یا دو سال آینده - طی مذاکراتی با دانشکده علوم ارتباطات علامه طبابایی صورت گرفت -خبر داد.

کاظمی دینان ضمن آرزوی روزی که اعتقاد مدیران کشور به نسبت به روابط عمومی افزایش یابد گفت: در دوره پیشین ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد تلاش ها برای برقراری ارتباط با ریاست جمهوری و مطرح کردن بحث روابط عمومی بی نتیجه ماند. اما امیدواریم در این دوره توجه رییس جمهوری به این نکته معطوف شود که روابط عمومی یکی از بهترین راه های بحران زداییست.

وی افزود: در روز صنعت نیز که از بنده -به نمایندگی از انجمن روابط عمومی ایران- جهت سخنرانی برای مدیران صنعتی کشور دعوت به عمل آمده بود ذکر کردم که انجمن روابط عمومی ایران آماده هرگونه همکاری افتخاری با سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی اصلح می باشد و البته مدیران بخش خصوص واکنش بیشتری نشان دادند.

وی در پایان در بیان اهمیت روابط عمومی در عصر حاضر گفت: سازمان های آینده بطور کامل به صورت هرم وارونه خواهند بود که روابط عمومی در آن با کمک افکار عمومی سازمان را با مشکلات کمتری به مقصد خواهد رساند. این سازمان اعتبار خود را از مشتری خواهد گرفت و هویت خود را از طریق روابط عمومی به مخاطب وصل می کند.

در ادامه جلسه این ماه انجمن حسن خسروی با موضوع سازمان و نحوه تعامل با رسانه به سخنرانی پرداخت. ضمن سخنرانی ایشان پانلی با حضور کاظمی دینان، حکیمیان و قاسمی از اعضای هیت مدیره تشکیل شد که پس از سخنرانی خسروی و بخش پرسش و پاسخ نکاتی را به سخنان وی افزودند که هفته آینده مشروح آن به نظر خوانندگان محترم خواهد رسید.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروزه!


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ برای آشنایی با نرم افزار جامع روابط عمومی سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ درود بر شما. اگر مایلید بدانید چقدر در روابط عمومی قوی هستید سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ به سهامداران خود احترام بگذارید. به آنان نشان دهید که متشخص و امین هستید!


+ تا کنون همه از مشتری مدار گفته اند. سری به روابط عموی به زبان آدمیزاد بزنید و این بار از سهام دار مداری بشنوید.


+ صاحب سهم را مشتری و هواخواه موسسه سازید (1) با افزایش تعدا صاحبان سهام است که می توان دموکراسی اقتصادی را بر پایه های محکم استوار نمود.ادامه...


+ در دنیای تبلیغات خودخواه نباشید. تنها تبلیغات سازمان خود را پیش نبرید گاهی حمایت تبلیغات سازمان های غیرانتفاعی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.(اصلاعات بیشتر در روابط عمومی به زبان آدمیزاد)


+ گاهی ممکن است برنامه ای را با زحمات و هزینه زیاد دنبال کنید بدون به دست آوردن کوچکترین نتیجه.پس همیشه برنامه های خود را ارزیابی کنید. سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید تا با نمونه ای از این مشکل آشنا شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ