مدیر وبلاگ
 
روابط عمومی به زبان آدمیزاد
این تارنما میعادگاهی است برای تمامی علاقمندان به مباحث روابط عمومی، مدیریت، خلاقیت، راهکارهای کسب موفقیت، کارآفرینی و ...؛ اگر ارایه کننده کالا و خدمات هستید، اگر وبلاگ نویسید یا به هر روش دیگری به اشاعه افکار خود می پردازید سری به ما بزنید: کلیه افراد علاقمند می توانند در یک دوره یک ماهه آزمایشی با وبلاگ "روابط عمومی به زبان آدمیزاد" (مهر 84) همکاری نمایند در صورت احراز شرایط با ما خواهید ماند. افراد غیر فعال و یا فعال در زمینه غیر مرتبط حذف خواهند شد.
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 244
کل بازدید : 622883
کل یادداشتها ها : 350
خبر مایه

موسیقی


هدف از برقراری ارتباط حسنه با سهامداران ایجاد اعتماد و ایمان درآنها به حسن عمل شرکت است. اما مردم بدون داشتن اطلاعات کامل بر اینکه در شرکت چه می گذرد نمی توانند به فعالیت های شرکت اعتماد و اطمینان پیدا کنند. آنها باید اطمینان حاصل کنند که منافع آنها در شرکت حفظ خواهد شد.

این هدف را مدیران بصیر و مال اندیش از مدتها پیش وجهه همت خود ساخته اند. امر مهم این است که در این مجاهدت هیچگاه نباید وقفه یا رخوتی حاصل گردد. سهامدرا راضی سرمایه بزرگی برای شرکت است. زیرا همیشه مداح و مبلغ شرکت خواهد بود. کالا و یا خدمات شرکت را خریداری خواهد کرد و دوستان و آشنایان خود را برای خرید سهام تشویق خواهد نمود و به این ترتیب سرمایه گذاری را در امور تولیدی پیش خواهد برد.

میران می توانند به کمک مامور روابط عمومی با وسایل گوناگون با صاحبان سهام تماس و ارتابط پیدا کنند. اولین تماس آنها در مورد خرید سهام بوسیله نوشتن نامه خوش آمد گویی خواهد بود. همراه این نامه همانطور که ذکر شد باید یک نسخه از گزارش سالانه یا جزوه ای که تاریخچه شرکت را بیان می کند ضمیمه باشد. باید صاحب سهم را طی این نامه تشویق کرد هر سوالی که بنظرش می رسد از شرکت بپرسد و باید از او دعوت نمود که در صورت تمایل از کارخانجات و تاسیسات شرکت و مشاهده محصولات آن دیدن نماید. خلاصه از هیچ نوع محبت و ابراز ادب و نزاکت نباید خودداری کرد.

منبع: جزوه درسی اصول روابط عمومی، دکتر حسین افخمی، سال تحصیلی 87-88، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده علوم اجتماعی، گروه ارتباطات اجتماعی، دوره کارشناسی.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروزه!


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ برای آشنایی با نرم افزار جامع روابط عمومی سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ درود بر شما. اگر مایلید بدانید چقدر در روابط عمومی قوی هستید سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ به سهامداران خود احترام بگذارید. به آنان نشان دهید که متشخص و امین هستید!


+ تا کنون همه از مشتری مدار گفته اند. سری به روابط عموی به زبان آدمیزاد بزنید و این بار از سهام دار مداری بشنوید.


+ صاحب سهم را مشتری و هواخواه موسسه سازید (1) با افزایش تعدا صاحبان سهام است که می توان دموکراسی اقتصادی را بر پایه های محکم استوار نمود.ادامه...


+ در دنیای تبلیغات خودخواه نباشید. تنها تبلیغات سازمان خود را پیش نبرید گاهی حمایت تبلیغات سازمان های غیرانتفاعی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.(اصلاعات بیشتر در روابط عمومی به زبان آدمیزاد)


+ گاهی ممکن است برنامه ای را با زحمات و هزینه زیاد دنبال کنید بدون به دست آوردن کوچکترین نتیجه.پس همیشه برنامه های خود را ارزیابی کنید. سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید تا با نمونه ای از این مشکل آشنا شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ