سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
روابط عمومی به زبان آدمیزاد
این تارنما میعادگاهی است برای تمامی علاقمندان به مباحث روابط عمومی، مدیریت، خلاقیت، راهکارهای کسب موفقیت، کارآفرینی و ...؛ اگر ارایه کننده کالا و خدمات هستید، اگر وبلاگ نویسید یا به هر روش دیگری به اشاعه افکار خود می پردازید سری به ما بزنید: کلیه افراد علاقمند می توانند در یک دوره یک ماهه آزمایشی با وبلاگ "روابط عمومی به زبان آدمیزاد" (مهر 84) همکاری نمایند در صورت احراز شرایط با ما خواهید ماند. افراد غیر فعال و یا فعال در زمینه غیر مرتبط حذف خواهند شد.
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 104
کل بازدید : 614811
کل یادداشتها ها : 350
خبر مایه

موسیقی


 9- تکریم ارباب رجوع

بررسی وضعیت تکریم ارباب رجوع و ارتقاء آن ،‌ یکی از وظایف روابط‌عمومی‌ها است. در سیستم جامع روابط عمومی امکانات مناسبی برای سنجش میزان رضایت ارباب رجوع از یک کارمند ، از یک اداره ، از یک بخش از سازمان ، از کلیه کارمندان یک معاونت و ... در یک بازه زمانی مشخص وجود دارد.

 در بخش تکریم ارباب رجوع سیستم جامع روابط عمومی ، می‌توان کلیه مراجعات به سازمان همراه با نام کارمندان و میزان رضایت ارباب رجوع را توسط واحد نگهبانی ثبت کرد. سپس در بخش گزارشات می توان میانگین میزان رضایت از هر کارمند یا هر بخش از سازمان در یک بازه زمانی و یا نمودار رضایت ارباب رجوع بر حسب روز یا ماه را برای یک کارمند یا یک بخش از سازمان مشاهده کرد یا در صورت نیاز کارمند نمونه ، واحد نمونه و .... را مشخص نمود.

 10- مدیریت فعالیتها

یکی از کارهای روزانه هر مدیر ، تقسیم یک پروژه به چند فعالیت و مشخص کردن مسئول انجام هر فعالیت‌ و بررسی وضعیت انجام فعالیت‌ها است. اگر این مدیریت به کمک کامپیوتر انجام شود ، علاوه بر اینکه تقسیم فعالیت‌ها سریعتر انجام می‌شود پیگیری انجام هر فعالیت و مشاهده گزارش عملکرد هر کارمند بهتر انجام خواهد شد. به صورتیکه به سادگی می‌توان فعالیت‌های انجام نشده در سیستم را مشاهده کرد و علت انجام نشدن آنها را از طریق کامپیوتر پیگیری نمود.

 در بخش مدیریت فعالیت‌ها سیستم جامع روابط عمومی ، مدیر روابط عمومی می تواند کلیه فعالیتهای موجود در روابط عمومی را به ریز مشخص کرده و در سیستم ثبت کند و مسئول آن را مشخص کند. سپس هر یک از کارمندان روابط عمومی بعد از ورود به سیستم می‌توانند لیست فعالیت های مربوط به خود را مشاهده کرده و پس از انجام فعالیت ، گزارش عملکرد را وارد سیستم نمایند. مدیر برای هر فعالیت مدت زمان مشخصی را تعیین می‌کند که با پایان گرفتن آن مدت زمان ، به راحتی می‌تواند فعالیت‌های اتمام نیافته را مشاهده کرده و از طریق گزارش عملکرد علت عدم انجام آن را جویا شود.

 یکی دیگر از مزایای ثبت و پیگیری فعالیت‌ها از طریق کامپیوتر، توانایی ارایه گزارش عملکرد روابط عمومی در مقاطع مختلف به مدیران بالاتر است. زیرا آرشیو کاملی از فعالیت‌های انجام شده و گزارش آنها در سیستم وجود دارد.

 11- برگزاری همایش ‌ها

 برنامه‌ریزی اجرای همایش ، مدیریت برگزاری همایش ، دعوت از میهمانان ، تدوین برنامه‌های همایش ، آرشیو مقالات و ده‌ها فعالیت دیگر از وظایف روابط عمومی‌ها در زمینه همایش‌ها است. (منظور از "همایش" در این بخش همه انواع سمینار‌ها، نشست‌های خبری ، مصاحبه‌ها ، نمایشگاه‌ها و ... است)  

 با استفاده از امکانات بخش برگزاری همایش‌ها سیستم جامع روابط عمومی ، مدیر روابط عمومی می‌تواند از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی همایش را انجام داده ، وظیفه هر یک از کارمندان روابط عمومی را مشخص کرده و فعالیت‌های همایش را به صورت سیستمی و کاملاً مطابق برنامه‌ریزی ، پیگیری نماید. همچنین مدعوین همایش را مشخص نموده و برای آنها کارت دعوت صادر نماید و حتی در سیستم مشخص نماید که کدامیک از مدعوین در همایش حضور فعال داشته‌اند. همچنین تمام اسناد تولید شده در همایش مانند آلبوم تصاویر همایش ، مقالات ارائه شده ، اسناد همایش ، تجهیزات بکار رفته در همایش و .... را در سیستم آرشیو نماید تا در سالهای آینده برای برگزاری همایش‌های مشابه اطلاعات کافی در مورد تجهیزات مورد نیاز، مدعوین سالهای قبل و ... داشته باشد.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروزه!


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ برای آشنایی با نرم افزار جامع روابط عمومی سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ درود بر شما. اگر مایلید بدانید چقدر در روابط عمومی قوی هستید سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ به سهامداران خود احترام بگذارید. به آنان نشان دهید که متشخص و امین هستید!


+ تا کنون همه از مشتری مدار گفته اند. سری به روابط عموی به زبان آدمیزاد بزنید و این بار از سهام دار مداری بشنوید.


+ صاحب سهم را مشتری و هواخواه موسسه سازید (1) با افزایش تعدا صاحبان سهام است که می توان دموکراسی اقتصادی را بر پایه های محکم استوار نمود.ادامه...


+ در دنیای تبلیغات خودخواه نباشید. تنها تبلیغات سازمان خود را پیش نبرید گاهی حمایت تبلیغات سازمان های غیرانتفاعی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.(اصلاعات بیشتر در روابط عمومی به زبان آدمیزاد)


+ گاهی ممکن است برنامه ای را با زحمات و هزینه زیاد دنبال کنید بدون به دست آوردن کوچکترین نتیجه.پس همیشه برنامه های خود را ارزیابی کنید. سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید تا با نمونه ای از این مشکل آشنا شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ