سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
روابط عمومی به زبان آدمیزاد
این تارنما میعادگاهی است برای تمامی علاقمندان به مباحث روابط عمومی، مدیریت، خلاقیت، راهکارهای کسب موفقیت، کارآفرینی و ...؛ اگر ارایه کننده کالا و خدمات هستید، اگر وبلاگ نویسید یا به هر روش دیگری به اشاعه افکار خود می پردازید سری به ما بزنید: کلیه افراد علاقمند می توانند در یک دوره یک ماهه آزمایشی با وبلاگ "روابط عمومی به زبان آدمیزاد" (مهر 84) همکاری نمایند در صورت احراز شرایط با ما خواهید ماند. افراد غیر فعال و یا فعال در زمینه غیر مرتبط حذف خواهند شد.
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 329
بازدید دیروز : 477
کل بازدید : 617679
کل یادداشتها ها : 350
خبر مایه

موسیقی


الهی دلی ده که شوق طاعت افزون کند و توفیق طاعتی ده که ببهشت رهنمون کند ، الهی دلی ده که در کارتو جان بازیم و جانی ده که کارآن جهان بسازیم ، الهی نفسی ده که حلقه بندگی تو گوش کند و جانی ده که زهر حکمت تو نوش کند ، الهی دانائی ده که در راه بیفتیم و بینائی ده که در چاه نیافتیم ، الهی در سرآب دارم ، در دل آتش در باطن ناز دارم ، در باطن خواهش در دریایی نشستم که آنرا کران نیست ، بجان من دردیست که آنرا درمان نیست ، دیده من بر چیزی آید که وصف به زبان نیست..

*بخشی از مناجات نامه پیر طریقت خواجه عبدالله انصاری*  

 نمیدانم به کدامین ستاره بایست نگریست ، در اعماق این تاریکیها ، پلیدیها ، زشتیها ، ذهن انسان در گیرودار این رفت و آمدها چه میگذرد.

چه میدانم ، چه میدانم از تلنگرها که بر روح انسانها میخورد ، بدینسان خوابها را یا آشفته میکند یا نمیکند ، عده ای از این رهسپار توشه ای برمیگزینند ، عده ای هیچ و عده ای میان این دو در خلسه ای مبهم پرسه میزنند ، پرسه ای بی انتها.

ماندم در این وادی اینهمه بهت و ناباوری که چه باید کرد ، کدامین ستاره ای کور سوی روشنائی تو ، ای انسان خواهد بود تا دست تو را در این وادی ابهامات گرفته و تو را یاری دهد. "همان شهید همیشه شاهد گفته آیا کسی هست مرا یاری دهد."

گمشده بین آدمها ، میترسم از بیدارشدن ، سوختنی دارم ، زخم هایی دارم.

چکنیم که حیرانیم ،

چکنیم که نمیدانم چکنیم ،  

چکنیم که عادت کرده ایم به عادت کردن ، آری درست است عادت ، عادت به آمدن و رفتن های بی انتها ، عادت به گم شدن در روزمره ها ، عادت به شنیدن ، دیدن ، گفتن های گذری ، برپائی بنیان بی عدالتی و ارج نهادن به آن ، و ما انسانها به دنبال چه هستیم چرا هرچه میگردیم کمتر پیدا میکنیم ، کجا میرویم از کجا می آییم ، چرا عادت کریدم به عادت کردن ، ای کاش میشد این لباس عادتها را ازتن برکنده و به جای آن رخت تازگیها و رشد کردن و بلوغ و رفتن را بر تن کنیم....

و لیکن باز این بغض سنگین راه گلو را گرفته و وجود را به تنگنا کشیده است و باز آیا اینها مشتی بازی کردن با کلمات و لغات نیست و کلمات چه قاصرند و الکن در بیان مقصود آدمی.

خدایا ما را کمک کن که راه خویش را در این سنگلاخ ها بیابیم تا زخمه درونمان التیام یابد.

توفیق ده که وظیفه خود را به عنوان یک انسان تنها به سجودی و رکوعی ختم نکرده بلکه فراتر از این مرزهای من رفته ، خود را بشناسیم ، تو را بشناسیم و دیگران را به تو بازشناسانیم ، و "همو که درب علم و دانش فرموده: در اوج قدرت ، انسان باش."

 اگر رندیم و گدا ، دیر مغان ما را بس...   


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروزه!


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ برای آشنایی با نرم افزار جامع روابط عمومی سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ درود بر شما. اگر مایلید بدانید چقدر در روابط عمومی قوی هستید سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ به سهامداران خود احترام بگذارید. به آنان نشان دهید که متشخص و امین هستید!


+ تا کنون همه از مشتری مدار گفته اند. سری به روابط عموی به زبان آدمیزاد بزنید و این بار از سهام دار مداری بشنوید.


+ صاحب سهم را مشتری و هواخواه موسسه سازید (1) با افزایش تعدا صاحبان سهام است که می توان دموکراسی اقتصادی را بر پایه های محکم استوار نمود.ادامه...


+ در دنیای تبلیغات خودخواه نباشید. تنها تبلیغات سازمان خود را پیش نبرید گاهی حمایت تبلیغات سازمان های غیرانتفاعی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.(اصلاعات بیشتر در روابط عمومی به زبان آدمیزاد)


+ گاهی ممکن است برنامه ای را با زحمات و هزینه زیاد دنبال کنید بدون به دست آوردن کوچکترین نتیجه.پس همیشه برنامه های خود را ارزیابی کنید. سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید تا با نمونه ای از این مشکل آشنا شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ