سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
روابط عمومی به زبان آدمیزاد
این تارنما میعادگاهی است برای تمامی علاقمندان به مباحث روابط عمومی، مدیریت، خلاقیت، راهکارهای کسب موفقیت، کارآفرینی و ...؛ اگر ارایه کننده کالا و خدمات هستید، اگر وبلاگ نویسید یا به هر روش دیگری به اشاعه افکار خود می پردازید سری به ما بزنید: کلیه افراد علاقمند می توانند در یک دوره یک ماهه آزمایشی با وبلاگ "روابط عمومی به زبان آدمیزاد" (مهر 84) همکاری نمایند در صورت احراز شرایط با ما خواهید ماند. افراد غیر فعال و یا فعال در زمینه غیر مرتبط حذف خواهند شد.
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 491
بازدید دیروز : 477
کل بازدید : 617841
کل یادداشتها ها : 350
خبر مایه

موسیقی


زن با گامهای نا استوار و سست پا بر زمین میگذاشت ، اضطراب شدیدی وجودش را فرا گرفته بود ، در افکار خویش غوطه ور بود ، در این فکر بود که آیا میتوانست در شغل خود بماند و یا اینکه اخراج خواهد شد ، به خود اطمینان داشت چرا که در مدتی که در آن ادراه بعنوان کارمند بایگانی مشغول بکار بود ، منظم و مرتب کارهایش را طبق مقررات  انجام داده و سرموقع در اداره حاضر بود ، ولیکن پس از اخراج تنی چند از همکارانش ، هنوز به ماندن خویش در آن ادراه شک داشت داشت و دلیل آن را هم نمیدانست ....

این نمونه ای از تمام نگرامیها و دلواپسی ها و اضطراب های کسانی که در شغل خود امنیت ندارند، یعنی، نبود امنیت شغلی.

واقعاً امنیت چیست ؟ بهتر است که از تعریف خود امنیت شروع کنیم. در اول تعریف ، امنیت کلمه ای است به معنای در امان بودن .

تعریف امنیت :

از دیرباز امنیت یکی از نیازهای اولیه بشر بوده و هست. حس در خطر نبودن ، ایمن بودن از همه چیزی که انسانها به خاطر نبودنش دچار رنج و عذاب میشوند ، حسی که انسانها بتوانند بخاطر داشتن آن در  آسایش و آرامش  به زندگی خود ادامه بدهند بطور کلی میتوان گفت که نبود امنیت ، زتدگی انسانها را همواره مورد تهدید قرار داده ، امنیت میتواند در دو صورت جلوه گر باشد:

1.       امنیت درونی یا امنیت روحی و روانی؛

2.       امنیت بیرونی یا امنیت اجتماعی؛

ـ امنیت درونی یا همان امنیت روانی : مسلماً مهمترین مسئله در زندگی هر انسانی می‌باشد که با پیچیده شدن روابط اجتماعی درون  جوامع ، پیامدهای آن بر روی امنیت افراد تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارند که بسیار نیز گسترده می‌باشد؛ شغل ، طبقه اجتماعی ، امید به زندگی ، سیاست ، عشق و اعتبار اجتماعی و بسیاری موارد دیگر می ‌توانند امنیت روانی افراد تضمین یا مختل نماید.

ـ امنیت بیرونی یا امنیت اجتماعی : امنیت بیرونی لازم و ملزوم امنیت روانی یک جامعه می‌باشد ؛ رخدادهایی مانند جنگ ، سوانح طبیعی فساد و هرج و مرج های اجتماعی...  تهدیدکننده امنیت اجتماعی یک جامعه میباشد که طبعاً تاثیر مستقیمی بر روی امنیت روانی افراد درون یک جامعه دارد.

امنیت جانی و مالی افراد همیشه در معرض خطر میباشد و در بوجودآوردن امنیت افراد از هر لحاظ ، عواملی میبایست آن را تضمین کنند ؛ مثلاً خانواده ، دولت ، جامعه ، جوامع دیگر و حتی در سطح وسیعتر یک جهان را میتوان برشمرد.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروزه!


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ درود بر شما. روابط عمومی به زبان آدمیزاد با ادامه معرفی نرم افزار جامع روابط عمومی بروز شد.


+ برای آشنایی با نرم افزار جامع روابط عمومی سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ درود بر شما. اگر مایلید بدانید چقدر در روابط عمومی قوی هستید سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید.


+ به سهامداران خود احترام بگذارید. به آنان نشان دهید که متشخص و امین هستید!


+ تا کنون همه از مشتری مدار گفته اند. سری به روابط عموی به زبان آدمیزاد بزنید و این بار از سهام دار مداری بشنوید.


+ صاحب سهم را مشتری و هواخواه موسسه سازید (1) با افزایش تعدا صاحبان سهام است که می توان دموکراسی اقتصادی را بر پایه های محکم استوار نمود.ادامه...


+ در دنیای تبلیغات خودخواه نباشید. تنها تبلیغات سازمان خود را پیش نبرید گاهی حمایت تبلیغات سازمان های غیرانتفاعی بیشتر به شما کمک خواهد کرد.(اصلاعات بیشتر در روابط عمومی به زبان آدمیزاد)


+ گاهی ممکن است برنامه ای را با زحمات و هزینه زیاد دنبال کنید بدون به دست آوردن کوچکترین نتیجه.پس همیشه برنامه های خود را ارزیابی کنید. سری به روابط عمومی به زبان آدمیزاد بزنید تا با نمونه ای از این مشکل آشنا شوید.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ